17 March 2014

Cum îţi poţi forma un stil de viaţă sănătos?

sursa





Astăzi am ieşit cu colegii la un pub după orele de sport. Acolo mi-am comandat o limonadă.  Între timp a început o dezbatere despre cele mai noi piese apărute, despre cursurile mult prea stufoase, despre ultimile maşini de fiţe, despre….  Ceea ce mi-a atras mie atenţia, a fost discuţia pe tema: “Cum îţi poţi forma un stil de viaţă sănătos?


sursa



    Privind limonada şi 
gândindu-mă la cum pot răspunde 
unei asemenea 
întrebări, am avut o revelaţie!!!



Lămâia verde este un fruct cu foarte multe proprietăţi!
  • ·       Elimină toxinele (şi portocalul galben are acelaşi efect);
  • ·       Are efect antioxidant;
  • ·       Regează colesterolul;
  • ·       Îmbunătăţeste calitatea vederii, rezistenţa oaselor şi tonusul general;
  • ·       Are rol energizant (precum guarana);






         Aşadar, m-am supus provocării!! Am purtat discuţii pro şi contra metodelor de slăbit şi am ajuns la concluzia că putem să ne menţinem în formă dacă urmăm un anumit "orar" propriu!


Ne putem forma un stil de viaţă sănătos dacă urmăm nişte paşi simpli:
  • ·       Mai întâi trebuie să avem o gândire pozitivă. Gândirea este unul dintre cei mai importanţi factori!
    sursa
  • ·       Trebuie să mâncăm sănătos. Sănătos înseamnă un stil adaptat special pentru organismul fiecăruia!
    sursa
  • ·       Dacă nu practicăm un sport anume, ne putem folosii de activităţile pe care le facem!
    sursa


La un astfel de stil de viaţă ne putem adapta şi dacă utilizăm LemoSilhouette! Mai multe detalii puteţi afla pe site-ul www.lemosilhouette.ro

  • Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014!

1 comentarii:

aditza said...

Buun bancul. Sa sapi legumele poate fi sanatos. Mai ales daca le si mananci dupa ceva timp.

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang