28 March 2014

Cât de multe combinaţii pot fi???

     
sursa
           
Acum stau liniştită pe canapea şi savurez o cană de ciocolată caldă! A fost o zi frumoasă astăzi, pomi sunt înfloriți, florile te îmbie cu mirosul lor, pădurea este uimitore! Am decis că trebuie să mă relaxez şi astfel cu îmi iau
tableta şi îmi încep terapia prin a schiţa un peisaj de primăvară!...Am uitat să vă spun că primăvara este unul din anotimpurile mele preferate, chiar dacă sunt doar patru, şi îmi place enorm să desenez! Nici nu apuc să-mi termin desenul că ceva bizar s-a întâmplat: a început să sune soneria de la uşă, au început să se deschidă geamurile chiar dacă afară nu era nici un vânt, şi...!... Şi totuşi nu ştiu unde să mă îndrept: spre uşă sau spre geam?!... Îmi fac curaj şi mă îndrept precaută spre uşa de la intrare... Şi aici ce să vezi? Uşa era deschisă şi o voce se auzea în casă... Plec de langă uşă şi îmi caut imediat tableta
sursa
(când am luat-o erau multe
oferte)! Apoi intru pe internet să caut ceva despre cele întâmplate... Dar nici nu apuc să tastez că.. cineva îmi pune mâna pe umăr şi îmi spune numele în şoaptă... Încerc să rămân calmă în aceste condiţii, sau măcar asta vreau!.. Urmează un moment critic: mă întorc într-o fracţiune de secundă şi ceea ce eu credeam, se adevereşte!... Nu era nimeni...nimic..parcă nici nu ar fi fost!!!..Ciudat, chiar foarte ciudat!... Nu mi se mai întâmplase aşa ceva! Ridic uşor tableta (detaliile tabletei
şi diversitatea opţiunilor aveam să le aflu mai târziu ), pe care o scăpasem pe podea, şi încep din nou să tastez...şi tastez...şi găsesc un site unde îmi cere să introduc un cod din 6 cifre şi 2 litere... Pur şi simplu am crezut că o iau razna, dar am decis să încerc să mă gândesc care ar putea fi.. Dintr-o dată apar pe perete 6 cifre...le introduc şi... încerc să găsesc literele...în mintea mea apar o grămadă de combinaţii, dar ceva mă atinge dn nou pe umăr şi îmi şopteşte cele 2 litere... Îi dau enter şi..şi ...şi se aude ceva sunând! Era dimineaţă şi alarma de la tabletă mă deştepta!! Încerc să mă dezmeticesc şi constat că totul a fost un vis...numai un vis...şi totuşi rămân cu anumite nelemuriri: oare a fost cu adevărat un vis??.. Şi dacă nu, ce încerca să-mi transmită codurile de pe tabletă???


  • Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014!

1 comentarii:

aditza said...

Imi pare mai degraba a cosmar. Daca aveai si tu o tableta mai veche, se spargea cand ai scapat-o si spargeai ghinionul, conform zicalei „cioburile aduc noroc.”

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang