15 March 2014

Cea de-a şaptea zi! Ziua în care ne relaxăm!!!

Cred că toţi dintre noi ne-am confruntat la un moment dat cu o situaţie critică, cu un moment în care am vrut să spunem stop. Şi totuşi am continuat! De ce? Pentru că suntem conştienţi că putem ma mult? Pentru că ştim că nu avem nimic de pierdut? Pentru că viaţa este importantă? Pentru că după ştim că ne aşteaptă o răsplată?...
sursa

Şi care ar fi cea mai mare răsplată după o săptămână stresantă? Dar mai întâi să detaliem ce înseamnă “săptămână stresantă!
   
  Pot spune că, pentru mine, săptămâna care tocmai s-a încheiat a fost o săptămână stresantă”  pentru că: 
  • ·         M-am trezit înaintea ceasului deşteptător;
  • ·         Nu  am  putut dormii toată noaptea doar pentru că dimineaţa am avut un eveniment importat;
  • ·         Trebuia să ajung  în 10 minute de la facultate la job;
  • ·         După job avem o prezentare la o disciplină care avea o tematică nu tocmai pe placul meu;
  • ·         A trebuit să-mi refac  lista cu ceea ce aveam de făcut de mai multe ori într-o singură zi şi de fiecare dată să-mi restabilesc priorităţile;
  • ·         Am fost anunţată că tocmai s-a schimbat orarul;
  • ·         ..............................................................................................................


Dacă crezi că poţi, atunci poţi.-John Burroughs”
Fiecare din noi ar trebui să facă tot ce îi stă în putinţă pentru a-şi extinde limitele.-“Matsutatsu Oyama”
Voinţa poate fi, mai mult decât talentul, un motiv de mândrie.-Honore de Balzac

     
sursa
    Şi am continuat, nu am vrut să mă dau bătută pentru că ştiam ce mă aşteaptă la final! La linia de finish mă aşteptau roadele muncii mele şi o altă răsplată : un moment de relaxare numai pentru mine!

        O zi în care să mă simt cea mai importantă, o zi în care să merg la: cosmetică, manichiură, coafor, masaj!!!  Ziua aceasta reuşeste să scoată la lumină acea parte din sufletul meu, acel curcubeu care răsare după o săptămână stresantă!

       Astfel, prin intermediul unui prieten am descoperit Centrul Shakti! Acest centru are o ofertă care le include pe toate acestea: de la manechiură până la ritualul balinez.

      Aceasta este una dintre metodele mele de relaxare! Care sunt metodele voastre?

  • Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014! 

1 comentarii:

aditza said...

Eu nu folosesc masti, lac de unghii nu pot folosi pentru ca imi interzice jobul. Masajul imi place dar nu ajung prea des acolo. Ma relaxez mai mult ascultand muzica.

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang