20 July 2014

În grădina cu amintiri

         Mai ştii acele momente?? ...Acele momente când pur şi simplu te opresţi din tot ceea ce faci şi îţi închizi ochii?!...Îi închizi şi începi să visezi! ...Mai ştii??...Fie că eşti copil, adult sau eşti în etate poţi să-ţi îndrepţi gândurile către cele mai frumoase cărări, cei mai frumoşi munţi sau de ce nu, spre mare... Pentru câteva momente simţi nisipul sub tălpile tale, simţi cum toată lumea e a ta... 

        
         Mai ştii când visam amândoi  în grădină??...Mai ştii câtă verdeaţă era??...Încă închid ochii şi mi te imaginez aici, în locul nostru preferat...Haide!! Închide ochii! Vino lângă mine!!...A trecut atâta timp de când privirile noastre nu s-au mai întâlnit...de când inima nu mi-a mai bătut cu atâta putere în piept... Hai să ne jucăm cu amintirile!...Hai! Îmbrăţişează-mă şi spune-mi ceea ce vroiai să-mi spui încă de atunci!...Promit să te aştept aici...în grădina cu amintiri...în grădina care ne e dragă la amândoi...în grădina unde ne-am cunoscut atât de bine...te rog să nu întârzii...eu voi fi acolo...trebuie doar să închizi ochii şi să mă iei de mână...şi vom păşi împreună pe cărarea vieţii...

1 comentarii:

Anonymous said...

Inca astepti?

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang