10 March 2014

Cum arată o nuntă ca în poveşti?

“Ia-ti mireasa ziua buna 
sursa

De la tata, de la muma,
De la frati de la surori,
De la gradina cu flori,
De la fir de busuioc, mai,
De la fete, de la joc,
De la fir de siminic, mai,
De la drag de ibovnic…”

Vă sună cunoscute versurile de mai sus? Cu siguranţă răspunsul este unul afirmativ .  Ele fac parte din folclorul românesc.


Unul din cele mai importante evenimente din viaţa unui cuplu îl reprezintă căsătoria.  Această uniune exprimă cel mai pur sentiment, cel care marchează ceva care tocmai s-a încheiat şi renaşte sub altă formă. Pentru a rămâne cât mai frumos întipărit  în memoria mirilor  dar şi a invitaţilor evenimentul trebuie să fie cât mai bine realizat.
La un asemenea eveniment  nu trebuie ratat nici un moment, fiecare având importanţa sa, de aceea ele trebuiesc cât mai bine imortalizate.

 Imaginea fotografică reprezintă un mesaj fără cod.Roland Barthes 

“Mireasa este vedeta nunții. Fotografiile cu ea fac sufletul să vibreze de emoție artistică.” Cristian Balate

Anul acesta nu fac încă acest pas, dar cu siguranţă într-o zi voi păşii către altar. Am avut însă ocazia să-mi ajut o prietenă cu organizarea nunţii şi vreau să vă spun că a ieşit superbă. Cu toate acestea, mi-aş angaja o firmă care să mă ajute cu organizarea. Le consider mult mai eficiente pentru că îmi prezintă oferte noi şi tendinţele anului respectiv.

          Ce aşteptări am eu de la o astfel de firmă?

Răspunsul este simplu. În primul rând, servicii de calitate precum: eficienţa personalului, acoperirea unei game cât mai variate de servicii.


        “Serviciile de calitate sunt cele mai apreciate!”

ü Localul nu trebuie ales la întâmplare, el trebuie să reflecte personalitatea mirilor , trebuie să fie un local spaţios, bine poziţionat. Jocurile de lumini din acest local trebuie să întreţină atmosfera  şi să mă facă să mă simt vedeta nopţii.
ü Aranjamentele au o valoare deosebită, mai ales că acum sunt tot mai multe firme care oferă servicii speciale. Aranjamentele de la intrarea în local trebuie să fie în ton cu nuanţele pe care eu le-am ales cu atata drag: verde crud şi galben, că tot sunt  ele în tendinţe în acest an.
ü Spaţiul de cazare este iar foarte important precum şi serviciile ultra all-inclusive oferite nuntaşilor.
ü Animarea petrecerii si  cadourile din partea firmei organizatoare sunt un plus pe lista mea.
ü Posibilitatea de a face cate o poză cu fiecare dintre invitaţi şi de a le dărui acestora o amintire de la nuntă.
ü Focul de artificii şi posibilitatea de a utilize bucătăria.
ü Vizionarea pe pereţii localului a diferite poze sau filmuleţe cu tinerii îndrăgostiţi.
ü Poziţionarea strategică a unor camere video în colţurile salonului, pentru a înregistra nunta din mai multe unghiuri, inaccesibile cameramanului.

          Pentru mine acestea sunt cele mai importante cerinţe în ceea ce priveşte organizarea propriu-zisă. Aşadar, te invit să-mi spui care sunt cerinţele tale pentru o nuntă perfectă.



  • Acest articol a fost realizat pentru Spring SuperBlog 2014.

1 comentarii:

aditza said...

Cred ca cel mai mare avantaj al organizarii propriei nunti cu ajutorul unei firme de specialitate este acela ca poti scapa de mare parte din stres. Oamenii sunt profi si stiu ce au de facut.

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang