31 March 2014

Anul acesta este anul schimbărilor!

     
sursa
Am început anul cu dreptul, am reuşit să-mi îndeplinesc o parte din obiectivele pe care mi le-am propus până la această dată, am participat la diferite workshopuri care au tratat teme destul de importante pentru cariera mea! Analizând toate acestea am decis că mai este nevoie de o schimbare: o schimbare în materie de look!!!


"Nimeni nu poate convinge pe altul să se schimbe. Fiecare dintre noi stă de pază la o uşă a transformării - care nu poate fi deschisă decât pe dinăuntru. Nu putem deschide uşa altuia nici prin argumente raţionale, nici prin seducţie sentimentală!" Marilyn Ferguson
   
     Fără să mai stau pe gânduri am apelat la o foarte bună prietenă care m-a întrebat dacă am auzit de Gerovital Plant Tratament! Auzisem de produsele de la Farmec, dar nu am ezitat să o întreb care sunt beneficiile acestui produs!

    Cu o voce caldă a început să-mi enumere câteva:


  •  Îmbunătăţeste circulaţia de la nivelul capilar;
  •      Previne căderii părului,
  • Stimulează creşterea sănătoasă a firului de păr;


"Eşti aşa cum eşti pentru că aşa vrei să fii. Dacă realmente ai vrea să fii altfel, ai fi deja în plin proces de schimbare!" Fred Smith

         
sursa

       De câte tratamente pentru regenerarea părului nu aţi auzit de la bunici,              cunoştinţe, şi care au avut un efect mai mult sau mai puţin aşteptat ?    

    
     De multe, cu siguranţă! Dar este util să folosim un kit de tratament pentru regenerarea părului pentru că acesta este testat dermatologic, precum cele de pe http://www.farmec.ro/

       "Cea mai bună cale de a face faţă schimbării este să o creaţi!" Robert Dole
     
     Am decis să mă las pe mâna Mirunei şi să urmez toţi paşii recomandaţi de ea! Mi-a spus că este necesar să repet acest tratament de două ori pe săptămână!
       
       Această schimbare a reprezentat un plus în viaţa mea pentru că m-am simţit şi mai puternică, mai plină de viaţă, mai încrezătoare în forţele proprii!

    "Oamenii nu pot suporta schimbarea dacă înăuntrul lor nu există o esenţă neschimbătoare. Cheia pentru a capăta abilitatea de a te schimba este statornicia conştiinţei a ceea ce eşti, a ceea ce reprezinţi şi a valorii tale!"   Stephen Covey

      Dacă stăm să ne gândim cât de important este acel sentiment de încredere în noi, putem cu siguranţă să mutăm şi munţii din loc!

    Voi de ce schimbări aţi avut parte anul acesta? Care sunt motivele care v-au determinat să faceţi aceste schimbări? 
     
    sursă citate: http://inspiratie.netflash.ro/citate/schimbare/

  •    Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014!

0 comentarii:

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang