19 March 2014

Încă puţin şi se deschide sezonul estival!!

"Oamenii călătoresc în locuri uitate de lume, pentru a observa cu fascinaţie genul de persoane pe care le ignora acasă!" - Dagobert D. Runes

Pentru că nu mai e mult până când Zâna Vară” îşi face apariţia, eu propun să poposim pe tărâmuri mai calde! Ce spuneţi de  destinaţiie turistice care se află în afara României?

Nu călătorim departe de ţara noastră şi parcurgem doar câteva sute de kilometrii!! Să ne oprim la Varna, în Bulgaria, la Golden Sands! 



"Călătoriile te fac modest, atunci când realizezi ce loc micuţ ocupi in lume!" - Gustave Flaubert.


Aici este locul unde vreau să-mi petrec vacanţa! Aceasta  începe într-o zi de joi,  începe dimineaţa, moment în care ne cazăm ( eu şi cel mai bun prieten ). Poate vă întrebaţi de ce nu călătoresc cu o prietenă şi aleg ca şi coleg un baiat. Răspunsul este simplu: Acesta are spiritul aventurii!!


"O călătorie se măsoară cel mai bine în prieteni, decât în kilometri!"- Tim Cahill



După ce ne cazăm şi ne facem o oarecare idee despre ceea ce urmează să facem în zilele următoare, pentru că am ales o destinţie turistică care ne-a propus o ofertă destul de interesantă, decidem să începem cu micul dejun care ne îmbia cu mirosul specific şi culori îndrăzneţe.


"Nu călătoresc pentru a ajunge undeva, ci pentru a pleca. Călătoresc de dragul de a călători. Marea aventură este sa te pui in mişcare!" - Robert Louis Stevenson


Surprizăăă!!! Aici ne întâlinim cu alţi prieteni care păreau la fel de entuziasmaţi să ne vadă!  Astfel hotărâm să luam micul dejun cu ei! Aflu că erau la finalul vacanţei, vacanţei de aici, urmând să ajungă la o altă destinaţie turistică, de această dată o vacanţă la munte.

"Unii dintre noi călătoresc mereu, pentru a descoperi alte state, alte vieţi, alte suflete!" -  Anaïs Nin

După acestă  ”întrunire” plecăm la Plovdiv, al doilea oraş ca şi marime din Bulgaria.  Aflăm despre acesta că este gazda numeroaselor evenimente economice şi culturale! Tot aici vizităm amfiteatrul anitic, odeonul roman, stadionul roman şi complexul arheologic Eirene.
Prima seară se încheie cu un foc pe malul mării!! După o şedină foto profesională, oferită de agenţia de turism, ne îndreptăm spre locul unde ne vom odihni preţ de câteva ore. 


   "Planurile bizare de călătorie sunt lecţii de dans date de Dumnezeu !"- Kurt Vonnegut. 

Noaptea s-a scurs, soarele se înalţă mândru pe cer, aşa că nu mai e timp de stat. Aşadar, să plecăm spre următoarele puncte turistice, şi anume spre  Biserica BoianaMănăstirea Rila, Bisericile rupestre de la Ivanovo, Parcul Naţional Pirin, Rezervaţia Naturală Srebărna.
Cel mai placut sentiment a fost momentul în care am păşit pe cărarea din Parcul Naţional Pirin! Culorile, razele de soare, cântecul pasărelelor, voia bună păreau să fie la ele acasă! Ştiaţi că cea mai frumoasă floare este simbolul Pirinului? Aceasta nu este alta decât floarea de colţ!


În cea de-a treia zi, am decis de comun accord să ne relaxăm la un salon  de masaj care se află pe plajă, şi să ne plimbăm înreaga zi pe faleza marii!



"Adevărata călătorie constă nu în a căuta noi peisaje, ci în a privi cu alţi ochi! "  Marcel Proust
Cele mai frumoase momente, cele mai intese clipe din viaţa mea le-am trăit în acea seară. Prietenul meu mi-a făcut o surpriză imensă: mi-a adus un buchet de trandafiri în care era un bileţel în care scria:

“ Caută dragostea în cele mai mici colţuri, caută zâmbetul meu în fiecare rază de soare, caută aventura în cele mai bizare locuri, dar nu înceta niciodată să fii tu, nu înceta să mă ridici deasupra celor mai interesanţi nori de bezea...


Aşa vacanţa mea devine superbă, aşa îţi vine să plângi de bucurie, aşa înveţi să te bucuri de cele mai frumoase şi cele mai simple plăceri... Astfel, realizezi ce înseamnă prietenia şi că o vacanţă alaturi de un partener pe măsură, ţi-o face să fie cea mai interesantă experienţă din viaţa ta!!!


"În orice călătorie, mai important decât toate priveliştile, peisajele şi minunile naturii rămâne omul! "Liviu Rebreanu

Cum arată vacanţele voastre de vis? Care sunt destinaţiile în care aţi dori să ajungeţi în următorul an?


O agenţie care vă poate oferii o vacanţă de vis este CND Turism! Aceştia oferă servicii de calitate pentru persoane cultivate!!!

2 comentarii:

aditza said...

Vacantele mele speciale sunt pe aceeasi unda cu a ta. M-am regasit cu placere in citatele alese de tine!

Unknown said...

Mă bucur nespus!:)

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang