29 March 2014

Personalitatea din România cu care m-am întâlnit!

   
sursa
 Astăzi am avut ocazia să iau micul dejun cu o personalitate renumită din România, în cadrul breakfast AntiOx. Atât eu cât şi Andreea Marin, căci despre ea e vorba, am fost cazate la Hotelul NH Bucharest!

    Am fost foarte happy pentru că a acceptat invitaţia mea de a ne delecta cu cel mai bun meniu! Am început discuţia printr-un schimb de replici pentru  a ne cunoaşte mai bine. Apoi i-am propus  să începem să discutăm pe o anumită temă, şi anume: 

“Cât de important este micul dejun pentru o zi reuşită?”

 A acceptat fără nici o ezitare, şi chiar mi-a şi mărturisit că este unul din subiectele ei preferate!

    Nemaivrând să pierd timpul, am început discuţia: “De când ai adoptat acest stil sănătos şi de ce?”. Care credeţi că a fost răspunsul ei?? 

“L-am adoptat de mulţi ani, asta datorită unor împrejurări nu tocmai favorabile mie. Îmi place să mănânc, de fapt iubesc mâncarea tradiţional românească, cu ea am crescut, dar organismul meu nu este de aceiaşi părere, şi după mai multe vizite la diferiţi medici, am decis că este timpul să schimb ceva în viaţa mea! ”. 
sursa

     Sincer vorbind şi eu ador mâncarea tradiţională. Mereu mi-au plăcut diferite preparate din diferite regiuni ale ţării, şi vă spun asta pentru că am avut ocazia să cunosc persoane care au gătit excepţional. Am fost curioasă dacă după ce a născut fetiţa a schimbat ceva la stilul ei, astfel nu am ezitat să o întreb! 

“Aveam un stil bine definit şi înainte, dar după ce am rămas însărcinată, am avut şi mai mare grijă la ce mănânc: beam sucuri 100% naturale, mâncam suficient şi încercam să respect un orar fix pentru servirea meselor, mai ales că urma să vină pe lume un copil pe care mi-l doream atât de mult! După naşterea Violetei mă simţeam mult mai împlinită!”

    Mai ştiţi care era tema pe care am propus-o la început? “Cât de important este micul dejun pentru o zi reuşită?” Răspunsul Andreiei la această întrebare a reuşit să mă surprindă puţin!

“Nu vreau să-ţi spun dacă cel care îţi asigură reuşita într-o anumită zi este micul dejun, dar îţi voi spune că în fiecare dimineaţă mă trezesc şi beau un ceai, apoi aleg să-mi prepar micul dejun cu produse crescute în grădină, pentru că acestea îmi dau o energie uimitoare, am grijă să nu uit să consum produse care conţin fibre şi cât mai puţine prăjeli. Dacă îmi permiţi, vreau să-ţi mărturisesc de ce am acceptat invitaţia ta. În primul rând,  am amintiri speciale aici cu persoane dragi mie, pe lângă faptul că serviciile sunt de o calitate superioară, aici parcă sunt acasă! Sunt răsfăţată toată ziua, începând cu dimineaţa, apoi continuând cu un masaj, cu întreţinere la sala special amenajată!”
sursa

    Auzind cele spuse de Andreea, îmi dau seama cât de important este să-ţi începi ziua într-un mod cât mai special, pentru ca tu să te simţi perfectă, pentru a avea acea doză de energie care să te ajute să reuşesti orice îţi propui!

 “Este foarte important cum te simţi! Dacă încă de dimineaţă eşti încrezător, eşti plin de viaţă, cu sigurană viaţa ta va fi mult mai frumosă! Pentru a te simţi tânăr ai nevoie de câteva ingrediente indinspensabile precum: un mic dejun plin şi sănătos, mult sport, credinţă, zâmbet, iubire şi nu în ultimul rând curaj!”

    După alte întrebări, ne luam rămas bun cu promisiunea că ne vom revedea curând! Până atunci vă invit pe  www.nh-hotels.com  pentru a vedea şi voi ce înseamnă să fii cu adevărat răsfăţat!

  • Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014!

0 comentarii:

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang