08 March 2014

Cum poţi rezista celei mai cunoscute boli a secolului XXI ???

           Cu toţii ştim ca boala secolului nostru este stresul. Dar ce este stresul, când a început să ia o aşa amploare şi cum ne putem proteja de acesta?


                  Ce este stresul?


          Conform wikipedia, stresul ‘’reprezintă sindromul de adaptare pe care individul îl realizează în urma agresiunilor mediului; ansamblu care cuprinde încordare, tensiune, constrângere, forță, solicitare.’’ Mai pe scurt stresul reprezintă răspunsul organismului nostru la anumiţi factorii .


                 Când a început să ia o aşa amploare?


         Stresul a existat încă din cele mai vechi timpuri, doar că oamenii nu se gândeau la aşa ceva. Acest sindrom a evoluat odată cu dezvoltarea tehnologiei, precum viruşii care sunt din ce în ce mai rezistenţi la medicamentele administrate de către medici.


                Cum ne putem proteja de stres?


         Există diferite metode de prevenire sau de tratare a stresului precum:  exerciţiile, adoptarea unui stil de viaţă sănătos, meditaţia etc. Dar toate acestea au efect doar dacă  te simţi protejată împotriva transpiraţiei. Nu mă crezi? Hai să-ţi povestesc o întâmplare din viaţa mea.
“Pentru că mie imi place să mă implic în fel şi fel de evenimente şi să-mi testez limitele m-am angajat să particip la mai multe acţiuni în aceiaşi zi. Bineînţeles că stresul nu a întârziat la aceste evenimente, facându-şi simţită prezenţa încă de la început. Aşadar, cum poţ face faţă unei asemenea probleme? După o analiză profundă am ajuns la concluzia următoare: pot face faţă tuturor problemelor dacă mă simt protejată şi  mă simt bine în pielea mea. A tunci a fost momentul în care am descoperit produsele  antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan de la Farmec.( deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh) 
Chiar dacă a fost o zi extreme de obositoare, m-am simţit specială, şi am reuşit cu brio să fac faţă tuturor provocărilor întâlninte acolo, (de la numărul insuficient de scaune până la absenţa eficacităţii personalului etc.) datorită acestui “simbol al frumuseţii”. 


              Ceea ce am reuşit eu să învăţ din această experienţă?

  
“Micile detalii fac diferenţa şi  reprezintă un pas spre reuşită. În asemenea condiţii deodorantul reprezină un prieten de nădejde.”  


·         Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014.

0 comentarii:

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang