14 March 2014

Astăzi ne răsfăţăm sufletul!!!

Pentru că tuturor ne plac poveştile, basmele, vă invit să facem o scurtă călătorie spre lumea acestora.  Cum? Foarte simplu! Doar citiţi acest articol!

Vă mai aduceţi aminte de Făt-Frumos? Sau de Albă ca zăpada? Cu siguranţă. Eu îmi aduc aminte cu drag de momentele copilăriei mele, de jocurile pe care le inventam şi unde îmi foloseam imaginaţia, de prietenii mei, de pajiştile pline de verdeaţă, de gustul dulce-acrişor al gemului făcut de bunica, de mirosul proaspăt al primăverii, de zâmbetul soarelui, de norii pufoşi care hoinăreau neîncetat pe cerul albastru catifelat, de...

Vă las un minut să vă aduceţi aminte de copilăria voastră, de cuvintele dulci, de sunetul clopoţelului şcolii, de bunici şi vacanţele petrecute acolo, de prostiile pe care le făceaţi, de minunatul peisaj al toamnei etc. ... Acum că aţi pătruns în această atmosferă vă lansez o provocare!!  Câte dintre cărţile copilăriei le-aţi recitii?
     
  Una, două, trei, cinci, toate?? Dar înainte de asta, cum se numea cartea voastră preferată???  Care erau visele voastre de atunci? Câte lucuri făceţi pe ascuns? De câte ori rămâneaţi cu pretenii de joacă şi ignoraţi foamea, ploaia sau zăpada??? De câte ori aţi căzut şi apoi aţi spus: “Eu trebuie să mă ridic! Nu am păţit nimic! Nu mă doare!” sau “Până mă însor/mărit imi trece!!” ?? Câte dntre aceste lucruri v-au marcat viaţa?
Şi dacă vrem să ne răsfăţăm sufletul să rămânem în domeniul cărţilor. Unde obişnuiaţi să vă delectaţi cu cititul? Eu recunosc că nu eram o fană înfocată a cititului, până am descoperit basmele nemuritoare. Apoi nu mă mai opream din citit. Citeam în pat, citeam pe terasă, citeam afară la umbra nucului bătrân, citeam în căsuţa de lângă copac, citeam peste tot. Îmi placeau şi încă îmi plac cărţile.
      
       Acum, în secolul vitezei mai avem timp să facem toate aceste lucruri? Da, dacă ne organizăm timpul liber. Sau putem folosii o alternativă pentru a ne uşura cititul. Putem folosii un eBook reder. 


      Acesta este un accesoriu pe care îl putem lua cu noi oriunde : în parc, în excursii...  Un mod simplu şi plăcut de a ne delecta. Este adevărat că nu este un mod clasic de a citii, dar poate cuprinde o bibliotecă virtuală impresionantă. 


      Mai multe oferte, promoţii despre astfel de eBook-uri puteţi vedea pe site-ul Magazinul MarketOnline.ro

  • Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014!

1 comentarii:

aditza said...

cel mai mare avantaj al unui ebook este ca economiseste spatiu, fiind astfel ceva mai practic. Si ar mai fi acela ca poti da search si poti cauta un anume paragraf, ceea ce nu poti face cu o carte normala.

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang