14 September 2012

Cat de usor e sa faci ceva greu?...


Buna... m-am gandit la viata mea...si ghici ce???...am descoperit ca multi se plang ca dragostea lor a fost ruinata, distrusa, umilita....din stiu eu ce motive ...oare de ce e posibil asa ceva??..de ce trebuie sa ne lasam dusi de val si sa incepem sa credem ca viata noastra nu are sens fara X???...viata noastra nu se rezuma doar la o singura persoana...sau cel putin asa cred eu...sau poate ma insel?!...viata mea se rezuma la multe persoane,..de multe ori acestea fiind fara vre-un grad de rudenie si totusi viata mea nu inseamna doar asta...ci mai mult...mult mai mult...mi-am dat seama ca nu conteaza lucrurile materiale...ci cele spirituale...acelea nu pot fii masurate, sunt nepretuite, infinite in timp si spatiu...deci toti suntem bogati..chiar daca unii nu se gandesc la asta...din pacate i-a ajuns pesimismul din urma...pacat...viata e atat de frumoasa...indulcita cu clipe de bucurie..presarata cu sentimente...indesata de amintiri ce pururea le purtam cu noi...bagajul nostru e urias...iti dai seama cate ganduri, sentimente, trairi, amintiri, dorinte caram cu noi??...si totusi nu ne simtim atat de grei...aici, in acest univers al nostru ele nu au greutate....oare de ce??..traim intr-o societate hiperactiva, care ne ofera multe facilitati, si ne face sa gandim tot mai putin, sa simtim tot mai putin, sa ne bucuram tot mai putin...dar eu vreu sa spun stop acesteia...si vreau sa o faci si tu...si toti cei de langa noi..e pacat sa ramanem prizonieri ai unei ratiuni care nu vrea sa ne lase sa dansam si pe alte meleaguri...pentru asta avem nevoie de cateva ingrediente speciale: vointa-dorinta pentru necunoscut-curaj-atitudine-ambitie-blandete-calm...si lista se poate intinde pe cateva zeci de pagini...tu esti cel care decide in ce cantitate ai nevoie de asa ceva...si acum sa nu spui ca m-a facut mama filozof, pentru ca nu sunt..sau daca sunt prefer sa nu stiu...pentru ca mie imi place asa cum sunt si nu as schimba nimic la mine...poate doar as adauga cate ceva...ceva mai multa ambitie, vointa, zambet...etc...




0 comentarii:

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang