09 September 2012

Timpul rezolva toate enigmele...




  Azi am mai primit o lectie despre viata...poate ca nu m-as fi gandit niciodata ca asa va fi...atat de dureros pentru unii si atat de simplu pentru altii...atatea probleme si atat de putine solutii...pentru unii...realitatea e diferita pentru fiecare dintre noi...oare de ce??...daca am fi toti la fel, ar fi mai usor, am intelege toti ceea ce am vrea sa spunem dintr-o singura privire...dintr-un singur gest...un singur fior te-ar face sa cedezi sau sa continui...continui sa gasesc mereu solutii...de ce crezi ca nu e asa???...nici nu te-ai gandit ca si tu faci acelasi lucru in fiecare zi...viata nu e doar un simplu cuvant, e mult mai mult decat atat...reprezinta tot...tot ceea ne ne inconjoara...chiar si lucrurile au viata...au fost construite dintr-un anume sentiment: dragoste...ura...desi toti cautam sa fim perfecti nu facem decat...decat sa fim ceea ce nu suntem...cum este posibil??..si eu ma intreb acelasi lucru...si cred ca am gasit raspunsul...sau unul dintre ele...dar nu ti-l spun, pentru ca doresc sa-ti dau posibilitatea sa-l gasesti si tu...sa te regasesti mai bine spus...dar mai bine sa fim noi..noi doi ...un singur cuplu in univers...sau mai bine unul singur aici...unde aici??..te las pe tine sa alegi...te iubesc, si te voi iubi mereu toata viata mea...si tu vei face la fel nu??...sigur...doar am spus ca vom fi un singur cuplu...cu o simpla poveste de amor...spusa de un singur narator...pe un camp plin cu flori, vara....sau mai bine toamna, in padure...sau te las pe tine sa alegi locul in care vom deveni cu adevarat un cuplu...un loc in care ne vom uni destinele...suna ciudat,nu??...stiu nu ai de ce sa te speri...nu vreau sa-l cauti prea curand....nu vreau acum....mai bine plec...te las sa...sa ma uiti...sa dai uitarii ceea ce tu crezi ca au fost cele mai frumoase momente din viata ta...desi ai avut altele mult mai frumoase decat crezi tu...mai gandeste-te odata si ai sa-mi dai dreptate pentru a mia oara...  

0 comentarii:

 

...ceata printre ganduri... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang